Kävin taas ompelemassa. Saldona kaksi istuinpehmustetta takapihan tuoleihin ja pojalle 3 vaippaa. Ompelematta jäi yksi vaippa koska aloin epäilemään että housuvaippa kaava on pojalle aivan liian iso koska yhen vaipan tein sillä kaavalla ja näytti hiukan isolta.

Myös muutama side/phs jäi ompelematta koska inpis loppui kesken ja kelloki läheni jo kuutta. Pojukin piti hakea anopilta. Tosin meinasin pojan sinne unohtaa, muistin vasta lähellä kotoa että poju on siellä ja eikun uukkaria ja takasin x)

Ja tässä kuvat tuotoksista:

862530.jpg

Istuinpehmusteet. Tyttö ja poika väriset! Eli ukolle ja mulle omat x) Molemmin puolin identtiset, ukon oma ainakin. Mun oma ei ihan.

862535.jpg

Vaippoja. Ylärivin vasemman puoleinen on sisävaippa eli imut on ommeltuna vaippaan. Oikean puoleinen on housuvaippa. Mun eka kokeilu ja näyttää liian isolta, pitää kokeilla ja kattoa pysyykö pojan päällä. Snoopy kuosinen on flece tasku, ihoa vasten on kuivaliina. Mun eka itte tehty fleece tasku ja oon tyytyväinen tulokseen!