Päätin kun tuo #30 tuli täyteen etten jaksa enää numeroida juttuja. Menee se näinkin ;)

Liityin sitten tuohon Syksyn värit-vaihtoonkin. Enköhän mä jotain kivaa keksi vaihtoparille kun sen aika koittaa.

Avolle marmatin tai siis kerroin(jälleen kerran!) että mä tarviin pikku hiljaa lankaa äiteen joululahjaan. Kun en oo koskaan tuollasta neulonu ja malli/kuosiki on mulle uus tuttavuus. Mitä nyt ohjetta ja kaavio kuvaa luin nin aika helpolta se vaikutti. Ja ois ihan kiva näin ajoissa se aloittaa ettei mee tiukille ajan kanssa.

Kangasta tarvisin myös, tarkoituksena ois ommella mulle ja pojalle pari paitaa talveksi. Niin ja ehkäpä myös fleece takit. Pojan oma jää justiinsa pieneksi ja mulla ei ole. Sellanen ois hieno syystakiksi, kunhan löytäsin vaan sopivan mallin. Mulla ois yks talvitakin kaava jonka tein amiksessa aikoinaan mutta mulla on maha pääsy niistä ajoista pikkasen suurenemaan niin pitäs kattoa miten paljon joutusin muokkaamaan kaavaa uuteen uskoon vai teenkö suosiolla uudet kaavat nykyisille mitoille.